W co pakować towar?

Tworząc produkt, myślisz przede wszystkim o jego wykonaniu. To w pełni zrozumiałe, że chcesz, by był jak najlepszej jakości. Co więc robisz? Z największą troską dobierasz materiały, selekcjonujesz je tak, by zapewniły, jak najlepszy efekt finalny. Następnie dbasz o prawidłowy przebieg produkcji. Wykwalifikowani pracownicy i nowoczesne maszyny to podstawa, a jakże. Następnie dbasz o całe zaplecze marketingowe. Prowadzisz zaplanowane i przemyślane kampanie marketingowe. Promujesz swoją markę zarówno stacjonarnie, jak i w mediach — również w internecie. Jest jednak jeden element całej tej układanki, o którym zdarza się zapomnieć, szczególnie początkującym producentom. Mowa o opakowaniach. Nie chodzi nam nawet o opakowania, w których bezpośrednio przechowywane i transportowane są produkty, ale o opakowanie, w którym Twój produkt przebędzie drogę ze sklepu, do domu klienta. W co więc można pakować towary i jakie korzyści z tego wynikają? O tym dziś na naszym blogu.

Reklamówka, czyli chodzący baner

Jedną z najbardziej popularnych form pakowania produktów są znane wszystkim reklamówki. Wykonane z polietylenu mogą występować w dwóch wariantach: błyszczącym o gładkiej i miękkiej strukturze (LDPE) i matowym, wydającym szeleszczące dźwięki (HDPE). Jakie są zalety reklamówek PE? Zdecydowanie są trwałe i nie chłoną wilgoci. Bardzo dobrze sprawdzają się w branży odzieżowej, spożywczej czy elektronicznej. Kolejną zaletą reklamówek z polietylenu jest możliwość nadrukowania na nich logo. Właśnie od tego pochodzi ich nazwa. Reklamówki PE to takie miniaturowe, podręczne banery, które noszą Twoi klienci. Warto wykorzystać taką dodatkową przestrzeń reklamową. Pamiętaj też, że reklamówka z nadrukiem loga firmy buduje wizerunek marki i zwiększa jej zasięg.

Torba papierowa na wszystkie skarby

Innym rozwiązaniem są torby papierowe. Zazwyczaj wykonane są z brązowego, ekologicznego papieru. Dawniej kojarzyły się z zakupami w amerykańskim supermarkecie. Dziś w naszym kraju są bardzo popularne i wykorzystywane jako opakowania w wielu branżach. Najczęściej stosuje się takie opakowania w branży spożywczej. Umiłował sobie je też świat wydawnictw książkowych — fantastycznie pasują do idei książki, a zarazem ich sztywna forma ułatwia transport. Oczywiście na papierowej torbie również można wykonać dowolny nadruk z logiem i hasłem reklamowym.

A Wy którą formę opakowania wybierzecie? Może macie jakieś doświadczenia, porady dla innych czytelników? Czekamy na Wasze komentarze!

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *