Firma

Promocja lokalnej firmy – czy ulotki to dobry pomysł na marketing?

• Zakładki: 74


Działania promocyjne to w dzisiejszych czasach podstawa, jeśli chcemy skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Dobra reklama to taka, która jest ukierunkowana na konkretne grupy odbiorców. Jeśli chcemy efektywnie promować produkty oraz usługi swojej firmy, musimy wybrać odpowiednie media komunikacyjne. Na ten moment podstawą marketingu jest promocja w sieci, ale w przypadku firm działających lokalnie kluczową rolę odgrywają też drukowane materiały marketingowe np. ulotki promocyjne.

Kiedy warto zdecydować się na projekt i wydruk ulotek reklamowych?

Promocja oferty firmy jest skuteczna wtedy, kiedy działamy kompleksowo. To znaczy, że płatne kampanie Google Ads, Facebook Ads czy nawet pozycjonowanie lokalne nie zawsze przynosi zamierzone efekty.

Z pomocą w działaniach marketingowych przychodzą drukowane materiały promocyjne, jak np. bannery wielkoformatowe, broszury, katalogi oraz ulotki ofertowe. Wydruk gotowego projektu ulotki możemy zamówić w internetowej drukarni

Jeśli chodzi o praktyczne wykorzystanie ulotek, zdecydujmy się na taki krok, jeśli chcemy:

  • skutecznie zwiększyć rozpoznawalność marki na lokalnym rynku,
  • zainteresować potencjalnych klientów aktualną ofertą firmy,
  • wypromować nowy produkt lub usługę, która dopiero została wprowadzona do oferty,
  • poprawić wizerunek przedsiębiorstwa,
  • poinformować odbiorców o aktualnych rabatach i promocjach.

A zatem drukowane ulotki reklamowe są dobrą opcją zawsze wtedy, kiedy promujemy swoją firmę lokalnie. Takie materiały marketingowe możemy rozwieszać w przestrzeni publicznej, w galeriach handlowych, a także rozdawać potencjalnym klientom podczas dni otwartych firmy lub na targach branżowych.

Projekt i wydruk ulotek reklamowych – jak się tym zająć?

Brak umiejętności lub oprogramowania do projektowania graficznego to żaden problem. W internecie z łatwością znajdziemy specjalistów, którzy za odpowiednią opłatą przygotują dla nas estetyczny i skuteczny (marketingowo) projekt ulotki.

Podczas tworzenia samego projektu chodzi nie tylko o spójność wizualną z identyfikacją marki, ale także przejrzystość przekazu. To podstawa, jeśli wydrukowana ulotka ma skutecznie wspierać działania promocyjne marki.

Dodatkowo powinniśmy zadbać o to, aby stworzony projekt był zgodny z wytycznymi wybranej drukarni. Aby uniknąć nieprawidłowości i poprawek, warto pobrać gotową makietę do wydruku np. ze strony drukarni internetowej.

Po przekazaniu jej w ręce projektanta mamy gwarancję, że stworzona ulotka będzie dostosowana do wymogów związanych z wydrukiem pod względem: profilu kolorów, spadów, marginesów i linii cięcia ulotki.

Ulotki reklamowe – czy nadają się tylko do promowania lokalnego marki? 

Oczywiście, że nie! Wydrukowane ulotki reklamowe, choć najczęściej wykorzystywane w lokalnych działaniach marketingowych, doskonale sprawdzą się także w ogólnopolskich kampaniach reklamowych np. rozdawane na targach, wydarzeniach kulturalnych lub rozwieszane na terenie największych miast w Polsce.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
35 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *