Category

Marketing

23 posts

Czy małej i średniej firmie potrzebna jest identyfikacja wizualna?

Konkurencja niemal w każdej branży rośnie z roku na rok. Aby firmy mogły odnosić sukcesy, muszą się czymś wyróżniać. Najlepsza jakość, dobre ceny, znakomita obsługa klienta są konieczne by zyskać zaufanie klientów, ale bez spójnej identyfikacji wizualnej może ... More »

Druk fleksograficzny – filar efektywnego brandingu

Branding to budowanie świadomości marki oraz kreowanie pożądanego wizerunku. Takie działania dla każdej firmy są niezwykle istotne – dzięki nim zwiększa się rozpoznawalność jej produktów, a tym samym sprzedaż artykułów. Warto pamiętać o tym podczas projektowan... More »

Identyfikacja wizualna i własna czcionka wielkich graczy

Identyfikacja wizualna to jeden z kluczowych elementów, który w obecnych czasach odróżnia jedną markę od drugiej. Ilość znaków graficznych, czcionek i kolorów zalewa rynek. Wszystkie te elementy trafiają następnie na banery wielkoformatowe, reklamy i ulotki. J... More »

Cross-selling – rola materiałów display w sprzedaży krzyżowej

Cross-selling to strategia, z której coraz śmielej korzystają producenci, przede wszystkim produktów spożywczych. Nic dziwnego – to łatwa, tania i skuteczna technika, dzięki której zwiększa się sprzedaż, a także rozpoznawalność marki. Czym jest cross-selling i... More »

W co pakować towar?

Tworząc produkt, myślisz przede wszystkim o jego wykonaniu. To w pełni zrozumiałe, że chcesz, by był jak najlepszej jakości. Co więc robisz? Z największą troską dobierasz materiały, selekcjonujesz je tak, by zapewniły, jak najlepszy efekt finalny. Następnie db... More »

Targi branżowe – gdzie i jak zorganizować

Targi ślubne, targi motoryzacyjne, targi turystyczne, targi sprzętu fotograficznego, targi artykułów gospodarstwa domowego, targi elektroniki i nowych technologii… Można tak wymieniać  w nieskończoność. Nic w tym dziwnego – targi branżowe to doskonała okazja, ... More »

Kolor sukcesu

Prowadzenie biznesu, który odnosi sukces kojarzy się zazwyczaj z suchymi wyliczeniami, twardą strategią i walką z konkurencją. Tymczasem o powodzeniu w świecie biznesu decyduje nie tylko jakość czy innowacyjność oferty, ale to w jaki sposób dana marka jest pos... More »

Strona internetowa wizytówką firmy

Prowadzenie firmy poza doskonaleniem sprzedawanych produktów lub wykonywanych usług, wymaga ciągłego dbania o rozwój sfery marketingowej. Zadaniem osób zaangażowanych w reklamę jest przedstawienie potencjalnemu klientowi rzetelnych informacji odnośnie oferty f... More »

Blog – sposób na biznes?

Pisanie bloga dla wielu ludzi wciąż oznacza tylko przyjemne hobby. Czy jednak własny blog może przynosić zyski? Co więcej, czy da się z niego utrzymać? Jeżeli nasza strona internetowa jest wartościowa, a my utrzymujemy stały kontakt z czytelnikami, to możemy p... More »