Kategoria

Marketing

Home » Marketing

14 artykułów
Dodać zakładkę?Usunąć?

Druk na banerach – reklama widoczna nawet z daleka

Choć otaczający nas świat rozwija się w naprawdę szybkim tempie, pewne rzeczy pozostają niezmienne. Firmy na całym świecie korzystają dziś z najnowocześniejszych metod promowania swoich produktów i usług, a mimo to druk na banerach reklamowych wciąż pozostaje ... Czytaj dalej »

druk fleksograficzny
Dodać zakładkę?Usunąć?

Druk fleksograficzny – filar efektywnego brandingu

Branding to budowanie świadomości marki oraz kreowanie pożądanego wizerunku. Takie działania dla każdej firmy są niezwykle istotne – dzięki nim zwiększa się rozpoznawalność jej produktów, a tym samym sprzedaż artykułów. Warto pamiętać o tym podczas projektowan... Czytaj dalej »

banery wielkoformatowe
Dodać zakładkę?Usunąć?

Identyfikacja wizualna i własna czcionka wielkich graczy

Identyfikacja wizualna to jeden z kluczowych elementów, który w obecnych czasach odróżnia jedną markę od drugiej. Ilość znaków graficznych, czcionek i kolorów zalewa rynek. Wszystkie te elementy trafiają następnie na banery wielkoformatowe, reklamy i ulotki. J... Czytaj dalej »

Torba papierowa
Dodać zakładkę?Usunąć?

W co pakować towar?

Tworząc produkt, myślisz przede wszystkim o jego wykonaniu. To w pełni zrozumiałe, że chcesz, by był jak najlepszej jakości. Co więc robisz? Z największą troską dobierasz materiały, selekcjonujesz je tak, by zapewniły, jak najlepszy efekt finalny. Następnie db... Czytaj dalej »

targi wystawiennicze
Dodać zakładkę?Usunąć?

Targi branżowe – gdzie i jak zorganizować

Targi ślubne, targi motoryzacyjne, targi turystyczne, targi sprzętu fotograficznego, targi artykułów gospodarstwa domowego, targi elektroniki i nowych technologii… Można tak wymieniać  w nieskończoność. Nic w tym dziwnego – targi branżowe to doskonała okazja, ... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Kolor sukcesu

Prowadzenie biznesu, który odnosi sukces kojarzy się zazwyczaj z suchymi wyliczeniami, twardą strategią i walką z konkurencją. Tymczasem o powodzeniu w świecie biznesu decyduje nie tylko jakość czy innowacyjność oferty, ale to w jaki sposób dana marka jest pos... Czytaj dalej »