Choć otaczający nas świat rozwija się w naprawdę szybkim tempie, pewne rzeczy pozostają niezmienne. Firmy na całym świecie korzystają dziś z najnowocześniejszych metod promowania swoich produktów i usług, a mimo to druk na banerach reklamowych wciąż pozostaje ... Czytaj dalej »
Co zrobić, aby firma zaczęła przynosić zyski? Podstawą jest zapewnienie dopływu klientów. Istnieje wiele sposobów na ich pozyskanie. Jednym z nich jest reklama przedsiębiorstwa w przestrzeni miejskiej. Jakie metody promocji w mieście warto wykorzystać? Oto naj... Czytaj dalej »
Co roku odnotowuje się wzrost sprzedaży w Internecie. Wiele osób przekonuje się, że zakupy w Internecie są wygodne i bezpieczne. Niestety nie wszyscy są zadowoleni z zakupów w sieci. Część skarg dotyczy postanowień w regulaminie sklepu, które utrudniają, a cza... Czytaj dalej »
Konkurencja niemal w każdej branży rośnie z roku na rok. Aby firmy mogły odnosić sukcesy, muszą się czymś wyróżniać. Najlepsza jakość, dobre ceny, znakomita obsługa klienta są konieczne by zyskać zaufanie klientów, ale bez spójnej identyfikacji wizualnej może ... Czytaj dalej »
Wypromowanie świeżej marki na rynku nie jest prostym zadaniem. To proces, składający się z wielu etapów – wymaga dużej wiedzy i doświadczenia. Na wstępie warto zacząć od skrupulatnej analizy konkurencji, badania rynku i stworzenia strategii marketingowej. Każd... Czytaj dalej »
Branding to budowanie świadomości marki oraz kreowanie pożądanego wizerunku. Takie działania dla każdej firmy są niezwykle istotne – dzięki nim zwiększa się rozpoznawalność jej produktów, a tym samym sprzedaż artykułów. Warto pamiętać o tym podczas projektowan... Czytaj dalej »
Identyfikacja wizualna to jeden z kluczowych elementów, który w obecnych czasach odróżnia jedną markę od drugiej. Ilość znaków graficznych, czcionek i kolorów zalewa rynek. Wszystkie te elementy trafiają następnie na banery wielkoformatowe, reklamy i ulotki. J... Czytaj dalej »
Cross-selling to strategia, z której coraz śmielej korzystają producenci, przede wszystkim produktów spożywczych. Nic dziwnego – to łatwa, tania i skuteczna technika, dzięki której zwiększa się sprzedaż, a także rozpoznawalność marki. Czym jest cross-selling i... Czytaj dalej »
Głównym celem biznesplanu jest zaprezentowanie pomysłu na własną firmę w taki sposób, aby uzyskać środki na rozpoczęcie i prowadzenie działalności. Rynek i konkurencja Ta część biznesplanu ma na celu przedstawienie otoczenia, w jakim przyjdzie działać naszej f... Czytaj dalej »
Tworząc produkt, myślisz przede wszystkim o jego wykonaniu. To w pełni zrozumiałe, że chcesz, by był jak najlepszej jakości. Co więc robisz? Z największą troską dobierasz materiały, selekcjonujesz je tak, by zapewniły, jak najlepszy efekt finalny. Następnie db... Czytaj dalej »
Targi ślubne, targi motoryzacyjne, targi turystyczne, targi sprzętu fotograficznego, targi artykułów gospodarstwa domowego, targi elektroniki i nowych technologii… Można tak wymieniać w nieskończoność. Nic w tym dziwnego – targi branżowe to doskonała okazja, ... Czytaj dalej »
Prowadzenie biznesu, który odnosi sukces kojarzy się zazwyczaj z suchymi wyliczeniami, twardą strategią i walką z konkurencją. Tymczasem o powodzeniu w świecie biznesu decyduje nie tylko jakość czy innowacyjność oferty, ale to w jaki sposób dana marka jest pos... Czytaj dalej »
Używamy ciasteczek!
Korzystając z tej strony akceptujesz ciasteczka, więcej.