Kategoria

Marketing

Home » Marketing

18 artykułów
Dodać zakładkę?Usunąć?

Druk reklamowy – czy warto? Jakie są rodzaje?

Druk reklamowy to proces drukowania i dystrybucji reklam. Jest to usługa świadczona przez drukarza, który drukuje na papierze lub innych nośnikach takich jak billboardy, czasopisma, gazety itp. Na czym polega druk reklamowy? Różne rodzaje druku reklamowego. Co... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Bonusy i korzyści – program dla sprzedawców Allegro

Allegro to portal dający mnóstwo możliwości, ale cechujący się także sporą konkurencją wśród sprzedawców. Nowi sprzedawcy mogą jednak liczyć na pewne przywileje ułatwiające zdobycie pierwszych klientów i „rozkręcenie” sprzedaży. Dowiedz się, jakie bonusy i kor... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Czym jest druk sublimacyjny i jakie są jego zalety?

Druk sublimacyjny cieszy się coraz większym zainteresowaniem w branży poligraficznej i reklamowej. Sposób jego wykonywania sprawia, że ma dużą przewagę nad innymi technikami druku. Jak powstaje druk sublimacyjny i jakie są jego zalety? Jak wykonuje się druk su... Czytaj dalej »

Dodać zakładkę?Usunąć?

Druk na banerach – reklama widoczna nawet z daleka

Choć otaczający nas świat rozwija się w naprawdę szybkim tempie, pewne rzeczy pozostają niezmienne. Firmy na całym świecie korzystają dziś z najnowocześniejszych metod promowania swoich produktów i usług, a mimo to druk na banerach reklamowych wciąż pozostaje ... Czytaj dalej »

druk fleksograficzny
Dodać zakładkę?Usunąć?

Druk fleksograficzny – filar efektywnego brandingu

Branding to budowanie świadomości marki oraz kreowanie pożądanego wizerunku. Takie działania dla każdej firmy są niezwykle istotne – dzięki nim zwiększa się rozpoznawalność jej produktów, a tym samym sprzedaż artykułów. Warto pamiętać o tym podczas projektowan... Czytaj dalej »

banery wielkoformatowe
Dodać zakładkę?Usunąć?

Identyfikacja wizualna i własna czcionka wielkich graczy

Identyfikacja wizualna to jeden z kluczowych elementów, który w obecnych czasach odróżnia jedną markę od drugiej. Ilość znaków graficznych, czcionek i kolorów zalewa rynek. Wszystkie te elementy trafiają następnie na banery wielkoformatowe, reklamy i ulotki. J... Czytaj dalej »