Kalendarze firmowe to jedne z najpopularniejszych gadżetów. Nic dziwnego – jest bardzo praktyczny i uniwersalny. Odpowiednio zaprojektowany sprawdzi się w firmie oraz jako upominek dla klientów. O tym musisz pamiętać, projektując kalendarz firmowy 2023!
Kalendarz firmowy – pomoc w organizacji pracy czy efektowny upominek dla klientów?
Zanim zlecisz projekt kalendarza dla swojej firmy, sprecyzuj swoje potrzeby. Jeśli potrzebujesz kalendarza dla całego biura, duży kalendarz plakatowy będzie najlepszym wyborem. Z kolei kalendarz ścienny trójdzielny sprawdzi się w gabinetach i na mniejszych przestrzeniach. Wówczas całe zespoły pracowników będą mogły szybko zapisać najważniejsze zadania czy zarezerwowane urlopy. Dla pracowników warto zamówić kalendarze książkowe – najlepiej takie, w których oprócz podziału na dni i tygodnie, znajdzie się miejsce na robienie indywidualnych notatek.
Kalendarz firmowy 2023 – co powinno się w nim znaleźć?
Oprócz podziały na miesiące i tygodnie oraz wyróżnienia świąt, w kalendarzu firmowym warto zaznaczyć daty, które są istotne w danej branży – momenty sprzedażowe, początek i koniec wysokiego sezonu czy czas, w którym co roku przeprowadzane są audyty i inwentaryzacje.
Projektując kalendarz firmowy, należy także pamiętać o zachowaniu spójnej identyfikacji wizualnej. Kolorystyka, czcionka, logo i inne elementy projektu graficznego powinny uwzględniać wytyczne z księgi znaku. Wszystkie te szczegóły sprawią, że zamówiony przez nas kalendarz firmowy będzie praktyczny i spodoba się wszystkim jego użytkownikom.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą PrintExPress z Łodzi.
Fot. Shutterstock.