Gadżety reklamowe – trendy użyteczności
Zamierzasz reklamować swoją firmę? Stwórz upominki reklamowe, za pomocą których podbijesz serca swoich Klientów. Pamiętaj, by tworzyć rzeczy praktyczne, jakie będą oni mogli wykorzystać w codziennej aktywności, takie jak na przykład długopisy. Użyteczność i chęć niesienia pomocy – taki wizerunek kreujesz dzięki upominkom reklamowym rozdawanym z logo własnej firmy.
Podświadomy próg reklamowy
Najczęściej reagujemy na reklamy w sposób podświadomy. Choć nie przyznajemy się do tego, kupujemy produkty, których logo choć przez ułamek sekundy pojawiło się przed naszymi oczyma. To, co nieznane, to co niewidoczne, jest dla nas obce. A nic nas tak nie przeraża jak obce i nieznane. Spotkanie z Innym generuje nieprzewidywalne skutki. Dlatego od początku Waszej działalności dbajcie o rozpoznawalność marki, budujcie wokół siebie atmosferę zaufania i przyjaźni. Jedną z metod tworzenia takiego wizerunku firmy, jest tradycyjna już metoda reklamowania się poprzez gadżety promocyjne.
Co wybrać?
Na rynku pojawia się coraz więcej gadżetów, coraz więcej możliwości do wyboru. Na jakie produkty się zdecydować? Co jest najbardziej przydatne? Zadajcie to pytanie swoim Klientom! Tak, oni najlepiej Wam powiedzą z czego byliby zadowoleni. Co macie do wyboru?
Oczywiście szereg kubków, szklanek, kieliszków, piersiówek, mini barków do wyboru. Na każdym z produktów mogą się pojawić Wasze sentencje, wizje, misje, logo, jak i przykłady z oferty! Upominki reklamowe dziś przyjmują coraz ciekawsze postaci – np. są rozgałęźnikami do portu usb, czy przejściówkami do kabli, pendrive’ami, jak i słuchawkami do telefonu. Pojawiają się również liczne gadżety rozrywkowe, których głównym celem jest zabawianie Klienta, to na przykład piłeczki antystresowe o różnych kształtach, karty do gry, jak i zabawkowa proca do odstresowania. Nieco poważniejsze propozycje to rzeczy związane z organizacją pracy – czyli kalendarze w ładnym wydaniu, artykuły piśmiennicze, czy przybory do przechowywania dokumentów. Postawienie na praktyczne wykorzystanie gadżetu opłaca się. Wszystkie badania marketingowe donoszą, że kryterium użyteczności cieszy się najlepszymi wskaźnikami konwersji. Ludzie najchętniej zatrzymują rzeczy przydatne. Gadżety rozrywkowe często jednak trafiają do kosza, gdyż nie są nam niezbędne, a niejednokrotnie wręcz zagracają naszą przestrzeń.
Gadżety – czyli?
Podsumowując nasze rozważania z zakresu gadżetomanii. Warto wesprzeć kampanie marketingowe ciekawymi rozwiązaniami z zakresu produkcji gadżetów – najlepiej postawić na ich praktyczne wykorzystanie, np. rozdając koszulki z fajnym napisem i logo (np. gartees.pl). Kierujcie się zasadą inwestowania w coś, co sami chcielibyście otrzymać. Stawiajcie na jakość, a nie na ilość. Oszczędność w tym zakresie niestety nie wyjdzie Wam na dobre. Pamiętajcie, że wszystkie działania z zakresu marketingu, świadczą o Waszej firmie, są jej flagą. Dlatego zadbajcie o porządne wykonanie swoich gadżetów, budujcie wizerunek profesjonalistów w każdej dziedzinie.
4 thoughts on “Gadżety gadżetom nierówne”