Strona 1 z 1

Brak maili do klientów z potwierdzeniem zamówienia z Woocommerce

: 31 lip 2019, 22:52
autor: morales
Mam pod opieką sklep na Woocommerce . Realizuję bardzo dużo (nawet kilkaset) zamówień w ciągu miesiąca. Wszystko było niby ok, ale od 3 tygodni wciąż klienci narzekają, że mają info o realizacji zamówienia. Niektórzy znajdują je w spamie, a do niektórych w ogóle nie docierają (lub też wiadomości nie wychodzą). Co z tym zrobić? Przecież nie może tak być dalej. Jest to mega nieprofesjonalne.

Re: Brak maili do klientów z potwierdzeniem zamówienia z Woocommerce

: 01 sie 2019, 12:35
autor: nina
Nie tylko ty masz z tym problem. Niestety to się często zdarza jak takie wiadomości są wysyłane z serwerów, gdzie jest sklep. Problem narasta wraz z ilością zamówień. Na początku jest wszystko ok, a potem niezadowoleni klienci nagle zaczynają się odzywać, że nie wiedzą czy zamówienie zostało złożone czy nie. Pół biedy jak napiszą maila. Często dowiadują się o tym właściciele sklepów z komentarzy pozostawionych gdzieś w sieci. Moja rada jest taka. Poczytaj sobie jak działa Freshmail . Prawda jest taka, że przy dużej ilości zamówień warto zdecydować się na zewnętrznego dostawcę maili transakcyjnych. Tutaj https://freshmail.pl/integracje-serwer-smtp-wordpress/ masz opisane jak zintegrować sklep. Najłatwiej oczywiście za pomocą protokołu SMTP.