Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Wszystko o Twoim biznesie. Strategie, zyski, finanse, zakładanie i rozwój firmy.
Awatar użytkownika
Ladrian
Posty: 62
Rejestracja: 02 kwie 2019, 12:11

Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Ladrian »

Szukam biura na wynajem dla firmy.

Zastanawiam się aktualnie jakie elementy powinienem wziąc pod uwagę przy wynajmie takiego biura. Czy ktoś na forum ostatnio wynajmował sobie lokal i podpowie?
Awatar użytkownika
Tomek
Posty: 34
Rejestracja: 02 kwie 2019, 14:19

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Tomek »

Najważniejsze są koszta. NIe jest to jedynie odstępne dla właściela ale koszta takie jak
czynsz
opłaty za media
Całkowite koszty miesięczne powinny być jasno określone. Pytaj sie bo jest to podstawa i jeśli się nie dopytasz moze Cie czekać przykra niespodzianka bo wynajem okaze się droższy niż sądziłeś Zwykle jest to czynsz ustalony przez wynajmującego (jeśli to firma, a nie osoba prywatna, to najprawdopodobniej będzie to kwota netto - pamiętaj o doliczeniu do niej 23 proc. VAT), opłaty administracyjne na rzecz spółdzielni lub wspólnoty i opłaty za media według zużycia.
Polecam tę stronę:
https://www.bizneslevelup.pl/biura-na-w ... iu-lokalu/

Opisane jest tutaj jak szukać odpowiedniego lokalu.
Awatar użytkownika
Kinga34
Posty: 175
Rejestracja: 22 gru 2018, 21:43

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Kinga34 »

Biuro przede wszystkim powinno być umieszczone w odpowiedniej lokalizacji, żeby klienci łatwo mogli do niego trafić. Do tego również musi być odpowiedniej wielkości i warto zadbać o jego ładny wystrój. Dobrze jest wybrać odpowiednią aranżację, żeby biuro było przytulne i komfortowe. Trzeba zwrócić uwagę na takie aspekty jak meble, żeby były i ładne i wygodne oraz oświetlenie jak żyrandol do gabinetu. Wszystko powinno di siebie pasować i stanowić spójną całość.
:)
Awatar użytkownika
ewelka9211
Posty: 115
Rejestracja: 04 kwie 2019, 13:58

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: ewelka9211 »

A nie myślisz o innym rozwiązaniu? Moja firma akurat chciała dobudować dodatkową siedzibę firmy, ale wiem, że są jakieś kłopoty z pozwoleniem na budowę w miejscu, które jest do tego przeznaczone. Z tego, co mi wiadomo, to firma planuje teraz kupić obiekt i tam stworzyć siedzibę firmy. Ofertę, jaką się interesują znalazłam na stronie https://www.dobryadres.pl/ofertynieruchomosci/obiekty więc to podpowiedź dla Was, gdybyście szukali podobnych rozwiązań.
Awatar użytkownika
monka
Posty: 396
Rejestracja: 31 sie 2019, 21:06

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: monka »

Jeśli chcesz wynająć naprawdę dobre biuro, to polecam skorzystać z oferty ze strony: https://www.vertigoproperty.pl/oferta/biura-wola/ . Tutaj jest największy wybór biur w Warszawie.
Awatar użytkownika
Jagnamm
Posty: 8
Rejestracja: 30 lip 2020, 8:00

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Jagnamm »

Kupno lokalu to spore przedsięwzięcie.... Moim zdaniem lepiej jest jednak zastanowić się nad jego wynajęciem. Szczególnie jesli bierzemy opcję przenosin biura w inne miejsce w przyszłości.
Najważniejsze to zorientować się jakie są koszta
odstępne dla właściciela
czynsz
opłaty licznikowe
Kalkulując koszty, nie zapomnij także o tych jednorazowych, ponoszonych na początku, do których zaliczają się przede wszystkim koszty remontu i adaptacji lokalu dla potrzeb działalności. Najlepiej oczywiście znaleźć taki lokal, który nie wymaga remontu generalnego, a jedynie niewielkich przeróbek i odświeżenia.


Ewentualnie mozna zastanowić się jeszcze nad outsourcingiem it: http://pressmania.pl/outsourcing-it-dla-firm-co-oferuja-firmy-outsourcingowe/
władysław71

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: władysław71 »

Mi pomogła firma https://www.officelist.pl/. Mają bardzo dużą ofertę. Pomagają na każdym etapie wynajmu biura. Współpracę oceniam bardzo dobrze
jowiłka

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: jowiłka »

Uważam, że odpowiednia aranżacja nawet wynajmowanego biura to już połowa sukcesu efektywniejszej pracy :) Oczywiście ważne jest odpowiednie dobranie i utrzymanie zieleni w biurze ale są odpowiednie osoby, które pomogą wam to wszystko spiąć w jedność. osobiście mam kilka ciekawych roślinnych aranżacji w miejscu pracy i bardzo sobie chwale takie rozwiązanie.
Yeyoł

Re: Jak dobrze wynajać biuro dla firmy

Post autor: Yeyoł »

Przede wszystkim trzeba znaleźć dobre biuro ;) W Gdańsku super miejscem na prowadzenie działalności jest Centrala, oferuje dobry dojazd z różnych stron i dostęp do miejskich usług, więc jest to właściwie "miejsce środka", które jest dogodne zarówno dla klientów, jak i pracowników
ODPOWIEDZ