Branża handlowa – niezależnie od rodzaju sprzedawanego produktu – to nieustanna rywalizacja. Dlatego też liczba narzędzi marketingowych jest coraz większa i coraz bardziej pomysłowa. Nic dziwnego – stawką jest zdobycie uwagi, a potem zaufania klienta. A czasu jest niewiele… Przyjmuje się, że konsument podejmuje decyzję o wyborze danego produktu w około 8 sekund. Zatem jeżeli zależy Ci na sprzedaży, musisz sięgnąć po takie środki, które przyciągną uwagę klienta i sprawią, że wybierze on Twój produkt, a nie konkurencyjny.
W sklepach stacjonarnych bardzo istotną rolę we wsparciu sprzedaży odgrywają materiały POS. Oczywiście istnieje wiele rodzajów materiałów POS – makiety produktów, wobblery mocowane do regałów, naklejki na podłodze kierujące klienta w odpowiednim kierunku i ekspozytory ze sklejki. Naszym zdaniem właśnie ekspozytory mają największy potencjał i moc w działaniach marketingowych. Dowiedz się, dlaczego warto je wybrać.
Jaki ekspozytor wybrać?
Ekspozytor to rodzaj specjalnego regału, który jest zaprojektowany specjalnie z myślą o konkretnej marce czy grupie produktów. Ustawiony może być na głównej alei, nieopodal regału gdzie zazwyczaj znajduje się dany produkt, lub przy kasie. Ekspozytory sprawdzą się nie tylko w sklepie, ale i podczas targów. To doskonały sposób na zaprezentowanie produktu i przyciągnięcie uwagi klienta. Oczywiście, żeby taki ekspozytor spełniał swoje zadanie, musi spełniać kilka warunków:
- czytelny przekaz
- charakterystyczny, zaprojektowany z pomysłem
- estetycznie wykonany
- zgodny z charakterem i identyfikacją wizualną marki
Ekspozytor ze sklejki w stylu eko
Bardzo popularnym materiałem wykorzystywanym do tworzenia ekspozytorów jest sklejka. Ten materiał ma wiele zalet – jest trwały, jego obróbka jest bardzo prosta, a do tego świetnie się prezentuje. Ekspozytory ze sklejki można dowolnie dekorować i personalizować zgodnie z wizerunkiem firmy. Takie ekspozytory doskonale sprawdzą się w przypadku firm utożsamiających się ze stylem eko. Na sklejce można wykonać nadruk w technologii sitodruku, druku UV w CMYK lub eleganckie grawerowanie przy pomocy lasera. Dla intensywniejszego efektu można też wykonać malowanie ekspozytora albo nadruk na folii. Najważniejsze, by kolory i fonty użyte na ekspozytorze nawiązywały do stylu marki – wówczas klient łatwo zidentyfikuje dany produkt.
Chcesz dowiedzieć się więcej o zaletach ekspozytorów ze sklejki? Zapraszamy do kontaktu z firmą Ekspozytoryzesklejki.pl – specjaliści z pewnością odpowiedzą na wszystkie pytania i doradzą najlepsze rozwiązanie!