Marketing

Daj się zauważyć w przestrzeni miejskiej. Poznaj sposoby na reklamę firmy w przestrzeni miejskiej

• Zakładki: 13


Co zrobić, aby firma zaczęła przynosić zyski? Podstawą jest zapewnienie dopływu klientów. Istnieje wiele sposobów na ich pozyskanie. Jednym z nich jest reklama przedsiębiorstwa w przestrzeni miejskiej. Jakie metody promocji w mieście warto wykorzystać? Oto najbardziej popularne możliwości.

Billboardy – reklama wielkoformatowa

Taka forma promocji jest zdecydowanie jedną z najbardziej popularnych w wielotysięcznych miastach. Billboard, czyli olbrzymi plakat, montowany jest na wysokim stelażu. W ten sposób pozostaje widoczny nawet z dużej odległości. 

Billboardy spotykamy dziś zarówno w centrach metropolii, jak i przy obwodnicach. Z reguły są na nich umieszczane: logo firmy, hasło reklamowe nawiązujące do prowadzonej kampanii i grafika. Billboardy mogą też nieść ze sobą przekaz mający zwiększyć świadomość społeczną. Dzięki stosunkowo dużym zasięgom chętnie wykorzystują je również różnego rodzaju fundacje i organizacje non profit.

Ulotki – bezpośredni kontakt z klientem

Ta forma promocji firmy jest jedną z najbardziej tradycyjnych. Polega na rozdawaniu przechodniom lub klientom galerii handlowych niewielkich, zadrukowanych informacjami karteczek. Na ulotce może znaleźć się tylko znak towarowy firmy i adres, jednak coraz częściej przedsiębiorcy idą o krok dalej. Ulotka zmienia się na przykład w kupon rabatowy, który można wykorzystać podczas pierwszego korzystania z określonej usługi lub robienia zakupów. Taka drobna zmiana to dobry sposób na promocję naszej firmy w przestrzeni miejskiej.

Baner reklamowy na ogrodzeniu – widoczny z daleka

W pozyskaniu nowych klientów może pomóc również inwestycja w baner reklamowy. Jednym z najczęściej wykorzystywanych jest model montowany na płocie lub siatce. Przed powieszeniem banneru reklamowego na ogrodzeniu należy oczywiście uzyskać zgodę właściciela działki.

Banery reklamowe na ogrodzeniu mogą mieć najróżniejsze rozmiary i kolory. Dzięki wykonaniu z wytrzymałych materiałów, taka forma promocji w przestrzeni miejskiej jest inwestycją na wiele lat. Na rynku dostępnych jest wiele typów rodzajów banerów reklamowych, które różnią się od siebie m.in. ceną. Decydując się na zamówienie banera reklamowego, należy wziąć pod uwagę kwotę do zapłaty za metr kwadratowy. Z reguły cena 1m2 banneru reklamowego waha się ona od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych.

Baner reklamowy na samochodzie – mobilna reklama firmy

Alternatywą dla banneru reklamowego na ogrodzeniu jest reklama na samochodzie. Taki typ mobilnych banerów reklamowych to doskonały pomysł na dotarcie niemal w każdy zakątek kraju. 

W przeciwieństwie do oklejania samochodów reklamą firmy, mocując do niego baner reklamowy, umożliwiamy kierowcom i przechodniom jego wyraźne zauważenie. 

Taka forma promocji sprawdzi się zwłaszcza w sytuacji, kiedy nasze przedsiębiorstwo oferuje usługi na stosunkowo dużym terenie. Montując baner reklamowy na samochodzie, można połączyć na przykład rozwożenie towarów do obecnych klientów z promocją kierowaną do nowych.

Podświetlane plakaty na przystankach autobusowych

Ciekawym sposobem na zaistnienie w przestrzeni miejskiej jest też inwestycja w reklamę montowaną na wiacie przystanku komunikacji miejskiej. Taki plakat jest podświetlany, dzięki czemu pozostaje widoczny nawet po zmroku. Wbrew pozorom, docelową grupę jego odbiorców stanowią przy tym nie tylko pasażerowie autobusów czy tramwajów. Są nią także przechodnie, mijając przystanki podczas codziennych spacerów.Artykuł powstał we współpracy z firmą Baner Bunny.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
12 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.